قیمت فروش انواع سبوس گندم درجه یک کرج امروز چقدر است؟

قیمت فروش انواع سبوس گندم درجه یک کرج امروز چقدر است؟ چه عواملی در قیمت فروش این خوراک‌های دامی در کشور ما تاثیر گذار شناخته شده اند؟

کاملا واضح است که قیمت انواع سبوس گندم تحت تاثیر عامل بسیار مهمی به نام قیمت ارز است و این محصول با توجه به قیمت ارز می‌تواند نوساناتی داشته باشد.

اما خوشبختانه نهادهای نظارتی روی قیمت این محصولات کنترل های ویژه را اعمال کردند و به همین دلیل است که نوسانات قیمت این محصولات خوراک دامی آنقدر محسوس نیست که موجب ضرر‌های جبران ناشدنی برای دامداران و طیورداران شود.

در حال حاضر مشکل در کشورمان با قیمتهای بسیار مناسب به دست مصرف کنندگان می رسد و علت این امر این است که به طور کلی سبوس های خوراک دام جزو محصولات ارزان قیمت دسته بندی می شود.

اما به هیچ عنوان نمی‌توان گفت که این محصولات با توجه به ارزان قیمت بودن دارای کیفیت پایینی هستند بلکه برعکس ،این خوراک های دامی تمامی ویژگیهای محصول خوراک دامی اصلی را درون خود حذف کرده‌اند و همین امر موجب گشته است تا علاوه بر قیمت بسیار مناسب کیفیت بسیار بالا و ارزش غذایی بسیار خوبی داشته باشد.

از مهمترین درشت مغذی های موثر در رشد دام و طیور می‌توان به پروتئین اشاره نمود که این محصول سرشار از پروتئین می‌باشد و موجب مغزی شدن عایدی های حاصل از آن نیز می گردد.

به همین دلیل است که این خوراک دامی دارای محبوبیت بسیار زیاد است و رونق بسیار مناسبی به بازار خوراک‌های دامی و طیوری داده است.

خرید این محصولات:

به سادگی می‌توان از طریق بنگاه تولیدی کهن ترید به خرید هر نوعی از محصولات خوراک دامی پرداخت.

به خصوص کنجاله‌ها،ذرت و سویا و … جزو محصولات بسیار مناسب برای رشد دام و طیور هستند.

انواع سبوس گندم